Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 09:33   #40
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ok, nå spør jeg mye, men jeg er fortsatt helt blånn på opplegget. Skal man lage en ny sånn tråd hver dag, eller kan man ha f.eks tre tråder, hvorav den ene er matoversikt, en er måling/veiing og en er vanlig dagbok?
Det er liksom det jeg prøver meg på nå...
Og kan man sitere folk? Akkurat det der skulle jeg gjerne ha kunnet gjort....

Du poster et nytt blogginnlegg for hver dag, hver gang du skriver om noe nytt. Hvis du bare skal svare på kommentarer, så gjør du det med en kommentar, lengre refleksjoner som svar på kommentarer poster du gjerne som et eget blogginnlegg. Struktur som matoversikt, veiing/måling og dagbok, bruker du kategoriene til. (Klikk her: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=...gcategoryid=-1 så får du oversikten over alle innleggene uten kategori, da kan du raskt lese det du har skrevet uavhengig av det andre har kommentert, en enkel måte å få oversikt på, klikk kategoriene så får du oversikt over hver av de. Glimrende når en skal besvare spm som "Jeg spiser rett!!!!!!! Hvorfor går jeg ikke ned i vekt???!! :(")

Jeg skal lage en eksempelblogg nå i formiddag.