Sv: Noen med oppmuntrende resultater etter kostomleggingen?
Ser tråden er litt gammel, meg jeg vil også være med å motivere
Limer inn noe jeg skrev et annet sted, med litt modifikasjoner ift at dette opprinnelig var et svar til en frustrert sjel!
Sitat:
Jeg har vært overvektig hele livet, så jeg vil ikke ha det alt for travelt med å gå de ned igjen, og jeg vet jo at jeg gjør det på en måte som får kroppen min til å trives veldig godt underveis, og som vil gjøre det lett for meg å holde vekten når jeg en gang er der jeg skal være.
Og alt som har skjedd i tillegg! Det er nesten for meg mirakuløst! Jeg har slitt mye med migrene, jeg har ikke migrene lenger, jeg har hatt pollenallergi hver vår, både den vanlige snørringa samt at jeg har klødd opp håndbakene mine til kjøttkaker, jeg har reagert på dyr og vært allergisk mot sitrus og nøtter. Jeg har ikke allergi lenger. En helt nydelig vår, kunne kose med bikkja da jeg var hjemme hos folka mine sist, og jeg kan spise nøtter igjen !!
Om jeg så ikke hadde gått ned et gram, så hadde jeg hatt det mye bedre enn noensinne. I det store bildet blir vektnedgangen en super bieffekt. Jeg sto i utgangspunktet på randen av diabetes, og det var derfor jeg begynte å skifte kosthold. Jeg står ikke på randen av noe som helst lenger.
Det er med andre ord et stooort bilde.
Jeg har holdt på i ca et år, i og med insulinresistensen min har det gått sakte, men det har gått nedover. Det har til og med gått litt oppover igjen, men så har det snudd. Jeg har hatt platåer over i hvert fall to måneder! Og jeg trodde jeg skulle bli gæern! Men med støtte fra forumet, og litt forskning i maten så gikk det seg til igjen.
I tillegg kan jeg da nevne at jeg måler meg, bryst, midje, mage og hofter, og har mistet tilsammen over seksti cm over det hele , midja alene står i tickeren min.
Jeg kan faktisk si at jeg har fått et nytt liv, enn hvor haleluja det høres ut 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|