Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-04, 11:20   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg har faktisk snakket med Fedon jeg! Han sa hei og jeg sa hei tilbake.
Jeg traff ham i garderoben på personlig treningstudio tidligere i år. Ja han trente med vekter. Det er sånn liten garderobe for 2 så jeg var ikke langt unna ham. Han kom inn mens jeg skifta og sa hei. Jeg sa hei og gikk ut. Jeg ble litt paff med en gang og tenkte etterpå: "herregud jeg skulle jo snakket litt med ham, spurt ham om kosthold osv."

Han er jo ikke slank men heller ikke særlig overvektig, slik blir det når man bryter (sin egen) dietten. Jeg har lang erfaring i å bryte dietter. Jeg såg ham noen ganger etter dette også på treningsstudioet, så han trente der ihvertfall noen måneder. Jeg vet ikke om han trener der lenger nå. Men jeg vedder på at han har gått ned litt i år.