Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-07, 18:56   #93
Ciss
Seniormedlem

Ciss sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg føyer meg til i rekken av de som ønsker å beholde journalene slik de har vært og heller ha bloggene som et supplement for de som ønsker det. Nå har vi forsøkt blogging noen dager og funnet ut at dette ikke fungerer slik vi ønsker at dette forumet skal fungere.

Legger også til noe jeg skrev i journalen til Jeef-micro:

Sitat:

Jeg føler også en del på det med ekskludering og ser for meg at det er mye jeg kommer til å gå glipp av fremover. Riktignok kan man, fom Frøy skriver, be om å komme på folks venneliste, men det vil i alle fall ikke jeg få meg til å gjøre, for så frimodig er ikke jeg. For tenk om de ikke vil være vener med meg!!!
Da syns jeg det må være et bedre prinsipp å i utgangspunktet holde bloggene sine åpne for alle, og så heller stenge den for de få som en virkelig ikke ønsker skal ha tilgang. Tror nok jeg kommer til å bli ganske lei meg den første gangen jeg forsøker å gå inn i en blogg og oppdager at jeg ikke har tilgang.

Jeg kommer i alle fall ikke til å stenge min blogg for noen før jeg eventuelt opplever noe som tilsier at jeg bør det.