Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-07, 21:44   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Flymat/sydentur

Du har rett til å ha med egen mat om du ikke tåler/kan spise maten de selger eller serverer.

Sterling har en veldig lang og god meny med bl.a caesar salat med kylling. Dessverre er det krutonger i den - men de kan plukkes ut.

https://www.buyonboardonline.com/Ste...MealItems.aspx

På SAS og Spanair kan du ha med mat om du vil uten problem.
My Travel har ingen forbud annonsert på sin hjemmeside, så da regner jeg med at du kan ha med.

Apollo, som bruker flere flyselskap sier:

Sitat:

Av hensyn til allergi, samt plassmangel ombord, anmoder vi våre passasjerer til kun å innta mat og drikke som serveres av kabinpersonalet. Skulle man ønske å medbringe egen mat, ber vi om at man av omtanke for øvrige passasjerer sørger for en diskret og sikker forpakning av denne.

Det med allergi er jo noe stort tull. det er flere som er allergiske mot maten de serverer/selger enn den maten folk tar meg seg Men plassmangel skjønner jeg. Det kan jo bli mye ekstra boss.

Hvilket selskap skal du reise med ? Hvem flyr charteren ?