Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-07, 22:51   #23
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er for blogging.

Jeg liker absolutt tanken på å overføre all aktiviteten fra journalene til blogger, fordi det blir så mye mer oversiktlig. Både for den som skal hente informasjon og for den som vil kommentere. I journalene blir alt samlet i en eneste lang tråd som for mange kan fortone seg som et mareritt og som umuliggjør muligheten for å finne frem til det man lurer på, pluss at all kozemozepraten kan bli litt i det meste laget for enkelte. I bloggene blir det mer diskusjon.
Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. Genialt, spør du meg.

Amen! Jeg er fornøyd med bloggene, jeg, og savner ikke journalen min.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat