Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Det er heller ikke snakk om bare å beherske, dvs. om man behersker det eller ikke - det er snakk om hva mange liker og foretrekker.
Jeg behersker blogg utmerket, men "been there, done that" og liker det ikke.
Jeg vil ha journalen min eller ingenting - enkelt og greitt
Vi er ikke så uenige utover at jeg liker det og du ikke liker det, for jeg sier også i mitt innlegg "ikke behersker eller ikke liker"
Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.
Jeg er for blogging.
Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. Genialt, spør du meg.
Det er dette jeg også synes er så bra, blant annet.
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
I tilegg er jeg veldig imot å ha vennelister... føler det blir veldig eksluderende for de som da evt ikke får være venn med noen... jeg vet at det er frivillig å ha lukket blogg eller ikke, men mange velger å stenge ute noen, og jeg føler det blir feil...
Dette vil jo være med på å prege bloggene. De vil bli mer personlige og sannsynligvis mer interessante, fordi folk kan kontrollere hvem som har tilgang. Tror ikke det vil fungere som noen ekskluderingsklubb. De som vil ha venneliste og kontroll kommer sikkert til å ha langt under halvparten av medlemsmassen på lista si, og ekskludering kan man vel bare kalle det hvis man utelukker noen få. Tror også på at fåtallet kommer til å bruke denne muligheten til å ha åpent bare for noen utvalgte, for da velger de jo også å få mye mindre besøk.
Legg merke til at jeg sier tror da dere, jeg påstår ingenting.
|