Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-07, 17:26   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: gavmilde mennesker

Opprinnelig lagt inn av kristweh, her.

hmm.hva skal man gjøre med gavmilde mennesker når man går på kur?
sitter på jobb og der har vi felles måltider...kan for det meste ikke spise det de har siden jeg går på ketolysen og de har mye "halvferdig " mat(hamburger, supper ol)
de skjønner det ikke når jeg ikke "kan " ha maten..har prøvd å forklare det,men det går ikke .
ikke nok med det ,men det er stadige "gaver". PEZ sukker, sjokolade,chips...spiser det ikke ,men gjemmer det unna i vesken lomma eller lignende...nå sitter jeg på jobb igjen og nå fikk jeg min ynglings sjokolade After Eight .Og det frister altså SÅ mye..
men jeg har jå vært så flink...1 .mnd uten bars eller sprekk av noen slag....

hva mener dere jeg kan gjøre?

Huff... føler med deg her, men stå på ditt!... Og som du sier Du har jo vært så flink!... fortsett den flinke veien du
Jeghar gitt litt opp å forklare... de som ikke kan noe om lavkarbo forstår det bare ikke.... har "stått til rette for" dette kostholdet i rundt 4 år jeg nå

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat