Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-07, 21:24   #10
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Gavmilde mennesker

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

føre til sjalusi? trodde det var mat en spiste i pausen liksom... eller spiser dere sjokolade og godterier hele tiden? ingen som bestemmer over deg hva du skal spise og ikke spise... nå er jeg kanskje litt frekk... men ble litt ulogisk for meg dette her...

Vel, psykiatrien kan vel ikke akkurat beskyldes for å være hverken logisk eller forståelig. Dersom man spiser sammen med brukerne, så skjønner jeg at det er et dilemma. Men likevel, så er vel også grensesetting en del av jobben? Eller? Jeg tenker som så at dersom du har cøliaki, så kan du ikke spise det samme som de andre, og nå har du oppdaget at du har endel ting du ikke tåler som gjør at du legger på deg og føler deg uvel og må stå over dette. Så om du kjører "jeg tåler ikke"- argumentet, så vil du vel klare deg fint, vil du ikke?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat