Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-04, 16:48   #900
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Nå kommer det så mange tanker på en gang her at jeg klarer ikke sortere helt..... Tror det må være overload på "harddisken" min..... Kjenner meg igjen i dette med BH'er, og det er da også det mest håpløse plagg å kjøpe inn. Får helt angst bare ved tanken, og det bringer meg inn på angst som slett ikke er noe å spøke med, og når jeg tenker på spøk, så kommer jeg på en melding jeg fikk fra en venninne i går. Minstejenta hennes hadde plutselig stilt følgende spørsmål fra baksetet da de var ute og kjørte:

"Mamma, er det klumper i fis?"

Så genialt spurt....

Jeg gleder meg til å få barn og få alle mulige slags rare spørsmål fra dem.. men jeg gleder meg også til hva jeg kommer til å svare dem, og hvordan de lille små hodene kommer til å fordøye svarene jeg gir dem på de utrolige spørsmålene de stiller.. Artig å tenke at jeg selv har vært barn før..

aline - kjenner meg igjen i den bh-problematikken din jeg.. men jeg kan si noe om min egen bh-politikk. jeg kjøper dem, og er fornøyd, også bruker jeg KUN DEN ENE helt til den er utslitt og det er på tide å kjøpe ny. altså har jeg kun til enhver tid EN bh som jeg bruker.. det er jo egentlig litt disgusting om jeg tenker på det.. også vasker jeg den skikkelig sjelden.. ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!! herreguuud har aldri tenkt så mye på det der før.. nei fysøren, nå som jeg får penger på onsdag skal jeg dra og kjøpe en svart bh.. akkurat nå har jeg en hvit, men den begynner å bli litt utswlitt den også, har jo brukt den i noen måneder nå... ÆSJ SÅ EKKEL JEG ER!!