Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!
Sist redigert av Nille : 20-12-04 kl 18:08.
|