Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-04, 17:52   #904
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg må vel skrive litt her jeg også da. Vet ikke helt hva OM, men jeg kan jo fortelle om at jeg var barnevakt på lørdagskveden da. For første gang hadde jeg ansvaret for lille Ella alene. Foreldrene var stressa og sent ut for å gjøre seg klare (moren måtte pumpe seg også - ja, for melk altså, sånn at jeg hadde noe å gi henne når hun ble sulten.... hos meg er det heller tomt !! ), så mens de stressa i vei skiftet jeg en våt bleie også. Det var jo en liten utfordring, men jeg hadde jammen håndlaget anda gitt. Klarte å få festet bleien fort og greitt og på riktig måte. Stramt nok faktisk, - så riktig at det andre som kom ut senere holdt seg i bleia og ikke lekket ut ! Statusen ble altså 2 bleieskift og 1 mating. Matingen var en koselig affære det og. Hun lå der i armkroken min og kommuniserte med meg mens hun drakk. Hun drakk litt, smilte, lo, "snakket" og drakk litt til. Det så og hørtes ut som om hun koste seg. Så satt hun på fanget mitt og så på TV litt. Og smilte, lo og "snakket" da og. Ble litt trøtt på slutten, så hun fikk nattøy på og ble lagt i sengen med teppet sitt. Da foreldrene kom hjem sov hun søtt, og bestemor var ikke så trøtt som hun trodde hun skulle bli !!

Og her er lillegullet:
http://forum.lavkarbo.no/attachment....tachmentid=458

Så kooooselig, Nille! Men altså, kommer ikke inn på denne linken din jeg, jeg må visst ha passord.. lurer på hva slags tråd det er jeg ikke har tilgang til, evt. forum Jeg vil også være med på det hemmelige forumet *sutre*

Nå har jeg sminka meg masse, fikk litt dille-med-selv-lyst - men jeg har nok hatt på for mye av både det ene og det andre.. pudder og rouge og alt mulig, for huden føles skikkelig tørr..

Også har jeg sluttet å røyke i dag da, men jeg sier det ikke så høyt, for jeg vet ikke om jeg klarer det, eller jo må klare det, for ellers er det nederlag og jeg liker ikke nederlag, jeg liker å være sjef over meg selv..

Men nå er det tid for storo shoppingsenter