Opprinnelig lagt inn av mofedilla Trim.. hva er det? hilsen mofe som alltid går med stoooooore planer om å starte et nytt og bedre liv.. men som aldri helt får til, visst..
Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Trim.. hva er det? hilsen mofe som alltid går med stoooooore planer om å starte et nytt og bedre liv.. men som aldri helt får til, visst..
Godt spørsmål Mofedilla, men egentlig er vel all form for bevegelse trim!? Noen av oss har svært liten aktivitet i det daglige, enten fordi vi har et stillesittende arbeide eller rett og slett ikke jobber. Både muskler, ledd, hjerte og lunger styrkes ved å brukes. Derfor er trim viktig for å vedlikeholde alle deres funksjoner. Hva den enkelte må/kan utføre avhenger jo av den enkeltes helse og alder. Personlig har jeg i flere år benyttet meg av svømming og øvelser i varmtvannsbasseng, i tillegg til turgåing. Dette har jeg følt har vært det jeg trengte. I den senere tid har jeg sett at det er for lite. Jeg hadde derfor også store planer om "å starte et nytt og bedre liv". Derfor startet jeg denne tråden. Som du ser var jeg også svært treeeeg,- men ble heldigvis sparket igang av Musti! Takk skal du ha Musti!! Jeg har nå (i tillegg til det ovenfor nevnte) et flott opplegg med øvelser ca 5 dager i uken. Disse går også ut på styrke muskler og ledd. Hjerte og lungetrimmen min går ut på trappegang og enkelte dager tar jeg faktisk trimsykkelen fatt!! Langt svar dette, men jeg fikk bare ikke sluttet. Håper noe av dette kan friste deg også til å begynne å trimme!