Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 07:46   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ødelegger bloggene forumaktiviteten?

Jeg er helt enig med f.eks Enid her. Klart vi kunne beholdt journalene, men jeg har veldig tro på bloggen. Og nå har vi også sjansen til en mjuk overgang, ettersom journalene fortatt er tilgjengelige for alle en stund til.
Om vi har sjansen til å få påvirke litt hvordan bloggene skal se ut framover etter at vi har hatt en tids prøvetid, og folk er blitt mer vant, så tror jeg egentlig at det hele blir langt ryddigere. Det er helt menneskelig å være skeptisk til forandringer, men det er også helt menneskelig å måtte la ting synke litt inn.
Forumet vokser stadig, og det er en BRA ting! Strukturen må nødvendigvis endre seg litt, sånn at informasjon blir lettere tilgjengelig for alle.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat