Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 12:41   #5
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Da gir jeg meg

Okey, da har du et realistisk mål med andre ord.

Da ville jeg satset på Fedon.
Protein, fett og karbohydrater hovedsaklig i form av grønnsaker og salat i alle måltider.
Ubegrenset med lavglykemiske karbohydrater (grønnsaker, salat).
I tillegg kan du velge fra punktene under avhengig av hvor restriksiv du vil være med karbohydratinntaket:
- En liten porsjon belgfrukter pr dag (1.5 dl)
- Inntil 2 frukter
- 2 dl kokt fullkornpasta eller 1.5 dl kokt villris eller 2 skiver fedonbrød eller ca 130 gram kokt potet (Her er det en del andre ting du kan spise i moderate mengder også som knekkebrød, all bran etc, men husker ikke mengdene).

Det er noen tråder her som forklarer det grunnleggende, så går ikke mer inn på kostholdet her http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29

Ellers kan jeg anbefale kurs på Majorstuen skole (sikkert bra andre steder i Oslo også, men der har jeg gått selv) som begynner i slutten av oktober hvis du trenger et lite spark bak.