Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-07, 18:50   #8
Aquarius
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 50
Aquarius er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt motivasjon!

Hei! Skjønner akkurat hva du mener.. Jeg har selv tatt meg selv i å putte en finger eller en dæsj med noe søtt når jeg baker.. Men har klart å avverge katastrofen.

Jeg tror det er viktig at du belønner deg selv for hva du har oppnådd hittil !!! Ta en time hos hudpleier/fotpleier/manikyr eller lignende!! KJEMPEVIKTIG.. Legg inn vanen med å belønne deg selv med andre ting enn mat/søtsaker!!! det var jo slik vi gikk i fella..

Tenk på hvordan du hadde det da du var karbojunkie.. Det gjør jeg.. Nå er det ikke sikkert du var like ille som meg. Men jeg vil IKKE tilbake til trøtte sure dager hvor blodsukkeret var en forvirra børskurve!!

Som søtt lagde jeg meg en "kjappis" i går og det fungerte HELT fint.. Da har man ikke ødelagt kuren og man kan være EKSTRA stolt over seg selv! Men tror også det er viktig å legge slik "kos" til noen få dager. Ellers så blir det tungt når vi skal tilbake til normalkost..

Håper du finner noe motivasjon her. Vi er for flinke nå til å gi opp!! Tenk på når målet er nådd!!! Sååå herlig det skal bli!!!

Ha en fin kveld!!!

Aquarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat