Sv: Trenger litt motivasjon!
Hei takk for støtte og oppmuntring.
Idag er jeg ute av ketose..klarte ikke å stå i mot fristelsen i går og spiste 2 skalker med kneipp brød med syltetøy...
Har hatt vondt inni meg i flere dager nå... om hvorvidt jeg skal gå over til libra opplegg eller fortsette...
Har vel kommet til konklusjonen om å fortsette her...så i dag skal jeg fortsette som før...var enda noe at vekta ikke hadde gått opp ...
Hobby ja..når du har en 10 mnd'er gammel datter som vekker deg kl 5 hver morgen og holder det gående til kl 19 om kvelden så har man ikke tid til noe hobby...
Pluss at jeg har snekkere og de skal ha middag hver dag og..ikke lavkarbo mat..og da blir det at jeg rett og slett ikke orker å lage mat til meg sjøl..fordi som sagt..dattera mi henger i bukseslengen hele tiden og sutrer og jeg blir stressa så en middag om dagen er mer enn nok for meg å lage..hater å lage mat forresten...Så ender opp med frokostpannekaker hver dag nesten fordi det er det enkleste for å få mer tid til dattera.
Spise lavkarbo brød ja..det har jeg gjort hele tiden, men det kan jo ikke sammenlignes med vanlig brød da.
Så har jeg slitt med urinveisinfeksjon og diare i 2 dager og blir bare så drittlei alt noen ganger...
Men men...har som sagt bestemt meg for å fortsette så vi får håpe jeg kommer fort i ketose igjen. Er så stuptrøtt idag... å stå opp kl 5 er noe dritt...men har som sagt ikke noe valg.
Så vi får se da.