Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-07, 00:26   #1
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk
Talking

Bli med på Photobscuras renseuke!

Hei, jeg trenger en liten kickstart på kroppen, og skal ta en uka a la "nilling" fra og med førstkommende mandag.
Har allerede fått med meg en liten gjeng, Sprudle, Lokkebiff, BiB, Stinen og Trolljenta.

Vi tar utgangspunkt i Atkins induksjon, men alle er velkomne med sine varianter, poenget er at vi skal spise REN mat, ingen alkohol eller søtningstoffer, hele uka!

Min plan er å spise følgende: Ren fisk, grønnsaker (de som vokser over jorda så klart), i tillegg egg og meierismør.
Jeg skal sogar kutte ut kaffen en uke , det holder hardt, men jeg skal fikse det.

Så vi får rulle opp ermene, fra og med mandag den første oktober (ny uke, ny måned) så setter vi i gang!

Denne tråden fungerer da som vitnesbyrd for de som vil delta, her kan vi legge inn maten vi spiser (ikkeno juks!) og erfaringene underveis.

Vel møtt!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat