Sv: Noen som vil hjelpe mg litt?
Heihei!
Dette har jeg i kjøleskapet:
(...og kjøleskapet er fullt, mens kjøkkenskapet er tomt...har jo ikke noe tørrmat i huset lenger, heheh )
egg + bacon + bogskinke på boks
tomat og agurk
rød og grønn paprika
ferske champinjonger (masse!!!)
broccoli, blomkål
Ekte majones + remoulade
Kremfløte, Seterrømme, Meierismør
Camembert, Brie, Fetaost, Norvegia, Jarlsberg, Parmesan
Hjemmelaget Tsatziki
Issalat, Rapidsalat
Purreløk, vanlig løk, rødløk
oliven
Sognemorr - Gilde (pga 0 glukose)
Pepperoni - Gilde (------"------)
Roastbeef, skinkestek, hamburgerrygg, lammerull, etc.
Alle slags Tapas-småretter
Chorizo, Parmaskinke, jalapenos i olje, syltet hvitløk
Nakkekoteletter
TUNFISSSSKKK!!!! 
Røkt laks i skiver
I tørrmatskapet har jeg forresten te og kaffe, suketter, OG Baconcrisp - det beste snacksen jeg veit - 0 karbosser!
Det hender jeg blir matlei fordi jeg spiser så mye deilig mat hele tiden. Men for tiden er favorittmaten stekte baconterninger og stekte ferske champinjonger (begge stekt i meierismør) på en seng av rapidsalat og agurkterninger drysset med hvitløkspulver, og en god klatt seterrømme ved siden av. BON APPETIT!
Husk å drikke MYE vann. Mye mer enn du tror, faktisk. Vann er nesten den viktigste drivkraften på dette kostholdet, det trengs mye mer enn normalt, for å brenne opp fettet. Hvis du er slapp, har hodepine, søthunger, er kvalm eller uvel er det nesten alltid vann som mangler. Pøs på! Ellers så håper jeg at du tar ketolysetablettene, de er nødvendige pga de stoffene vi mangler på denne kuren. Uten disse blir du fort slapp og uttafor.
Ellers vil jeg ønske deg masse lykke til på verdens beste slankekur. Og sannsynligvis også din SISTE slankekur, hehe. Jeg ELSKER å rase ned i vekt mens jeg spiser fløtestekte koteletter og smørdampet broccoli. Helt utrolig!
Me talast!
Klem fra Nic