Sv: Inn og ut av ketose...
Opprinnelig lagt inn av Håp, her.
For et surt svar ...
Jeg syns ikke det var et surt svar. Det er jo sannheten. 
Her får du fakta på bordet. Det er ikke alltid en liker det, men det viser seg å ha bedre resultat enn å dulle med folk og fortelle det de helst vil høre (hva det er er forskjellig fra person til person). Det finnes ingen mirakelkur.
Fargen på stix forteller bare hva som skjer i urinen din og ikke om kroppen forbrenner fett eller ikke.
Om du spiser det du skal og ligger unna det du IKKE skal spise - spiller fargen på stixen 0-null rolle.
Om du gir opp på grunn av farge på stix vet jeg ikke riktig hva jeg skal si uten at du føler at jeg er enda surere.
Legg vekk stixen - konsentrer deg om å spise riktig. Bruk vekt og mål som parametre og husk at dette tar tid. Kroppen må få lov å venne seg til nytt kosthold. Og uten en viss mengde tålmodighet er det få som oppnår målene sine.
Kan trøste deg med at det er likt for alle. Alle lurer på masse i begynnelsen, alle står stille kortere eller lengre tid i begynnelsen, alle har på et eller annet tidspunkt lyst til å gi opp. Hadde det vært lett å slanke seg hadde det ikke vært overvektige mennesker, og heller ikke forum som dette. Vi er her for å sparke deg i gang og fortelle deg hva du kan gjøre for å oppnå målet ditt.
Du må lære hva din kropp tåler/ikke tåler. Det kan ta tid. For noen kort, for noen lang.
Så stå på, spis riktig og ikke gi deg. Da VIL du se resultater til slutt !