Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 16:10   #63
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Som sagt, RENE matvarer, ikke noen ferdigvarer, litt av poenget med kuren er ikke bare å få i gang fettforbrenningen igjen, men å bli kvitt litt kroppslig drit. Sist jeg gjorde dette var det helt ekstremt: jævlig ånde, jeg schtinka svette uansett, masse kviser, og svart mens
Men om dette skulle skremme dere, så kan jeg si at jeg kan gå i tre dager uten å dusje og være relativt aktiv, og jeg lukter ALDRI svette, huden min er som en barnerumpe å regne. Så det er i høyeste grad stor gevinst

Når det gjelder mengde grønnsaker så må jeg si at jeg aldri teller karber mer, men å få til grønnsaker til de fleste måltidene (jeg spiser tre-fire ganger om dagen), en god håndfull med enten brokkoli, blomkål eller rosenkål i en eller annen form. I tillegg litt sopp og løk. Men jeg tipper man kan ligge mellom 15-25 avhengig av filosofi og tåleevne. Men ikke vær redd for grønnsakene. En ca håndfull til i hvert fall to måltider burde man klare.

Hehe, jeg kan i det minste komme med noen tips om tilberedning av fisk, Distrea!

Har ei megagod oppskrift på fisk!!!

Kjøpt tørrfisk i sånn snackspakke. Legg fisken i litt vann og la den trekke en time eller to. Stek den derretter i panna i mye fett og litt løk og hvitløk og annet snadder du måtte like

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat