Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Som sagt, RENE matvarer, ikke noen ferdigvarer, litt av poenget med kuren er ikke bare å få i gang fettforbrenningen igjen, men å bli kvitt litt kroppslig drit. Sist jeg gjorde dette var det helt ekstremt: jævlig ånde, jeg schtinka svette uansett, masse kviser, og svart mens
Men om dette skulle skremme dere, så kan jeg si at jeg kan gå i tre dager uten å dusje og være relativt aktiv, og jeg lukter ALDRI svette, huden min er som en barnerumpe å regne. Så det er i høyeste grad stor gevinst
Når det gjelder mengde grønnsaker så må jeg si at jeg aldri teller karber mer, men å få til grønnsaker til de fleste måltidene (jeg spiser tre-fire ganger om dagen), en god håndfull med enten brokkoli, blomkål eller rosenkål i en eller annen form. I tillegg litt sopp og løk. Men jeg tipper man kan ligge mellom 15-25 avhengig av filosofi og tåleevne. Men ikke vær redd for grønnsakene. En ca håndfull til i hvert fall to måltider burde man klare.
Hehe, jeg kan i det minste komme med noen tips om tilberedning av fisk, Distrea!
Har ei megagod oppskrift på fisk!!!
Kjøpt tørrfisk i sånn snackspakke. Legg fisken i litt vann og la den trekke en time eller to. Stek den derretter i panna i mye fett og litt løk og hvitløk og annet snadder du måtte like 
|