Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 18:43   #14
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Hvorfor det?

F.eks om du ikke har tilgang til en som heter "Kari" sin blogg (aner ikke om det er noen her som heter det..), så kan du vel begrense tilgangen til din egen blogg selv - og blokkere ute "Kari"?

Jeg går utifra at denne funksjonen er her...? (Jeg har ikke sjekket ut dette med blogg så mye.)

Ja, det finnes en mulighet for å gjøre det slik, men jeg synes ikke at en som stenger andre ute på generell basis, skal ha mulighet for å komme inn til noen andre heller. Dvs, i så fall burde de bare komme inn der de selv sto på "vennelistene" og ikke til andre som de selv har valgt bort.

Jeg snakker ikke om de som av en eller annen grunn har brukt ignorereliste, det blir noe annet.

Litt vanskelig å forklare dette, og det er meg revnende likegyldig hvordan dere styrer videre

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat