Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-07, 19:20   #16
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har laget min venneliste mest ut fra et premiss om at jeg "kjenner" personene, at vi har snakket sammen eller at jeg har sett nok av dem til at jeg føler jeg vil ha dem med. Jeg skriver om ting jeg ikke føler meg komfortabel med å dele med alle.

I tillegg har jeg ikke tatt med folk jeg tror ikke vil være interesserte i å lese min blogg. Jeg regner med at de fleste som aldri har skrevet i min journal heller ikke er interesserte i å se bloggen min. I motsatt fall kan de bare spørre! Og hvis jeg finner ut at det er flere jeg skulle lagt til, så gjør jeg det. Det er f eks godt mulig jeg har glemt noen. Det er så ferskt dette.

Det er egentlig mer snakk om å invitere folk inn enn å stenge noen ute. For bloggen er mitt rom. Så kan man si at det er urettferdig at vi med lukkede blogger kan se de åpne - men på den annen side, det kan jo være ok å bli sett av flest mulig også? Og det er som nevnt lenger her oppe lov å begrense tilgangen selv også.

Beklager veldig hvis du føler deg satt utenfor!

Sist redigert av Huldr : 30-09-07 kl 20:39.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat