Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-04, 03:11   #25
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Vel, nå er det vel ikke helt vanlig blant oss nordmenn å drikke et glass vin per dag. Men jeg skulle gjerne ha sett at det var slik at rød og hvit var likeverdige, bare fordi jeg ikke er så glad i hvitvin.

Cognac har jeg ikke for tiden i mitt skap, men hadde jeg det, ville jeg jammen ha tatt meg en. Whiskey har jeg bare irsk, og av og til en skotsk malt. En liten en eller to skader nok ikke, bortsett fra akkurat det at når kroppen forbrenner alkohol, forbrenner den ikke fett.

Det jeg lurer på for tiden, er akevitt - men den kommer nok inn under alle andre brennevinssorter, tenker jeg. Men hva med sherry, da? Søt - halvtørr - amontillado - tørr? Noen forskjell? Hvor finner man ut av akkurat det? Jeg liker godt amontillado, men hvor stor er gevinsten i karber ved å velge tørr i stedet? Gjentar at jeg bare skal ha en spiseskje eller så.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat