Sv: Om begrensning av tilgang til blogg.
Kjære Dilly !
Ikke bry deg med om du kommer inn i bloggene eller ikke. Flere av de lukkede bloggene er lukket fordi medlemmene der har hatt dårlig erfaring med åpne journaler. Betroelser og tanker/følelser de har skrevet om i journalen har blitt spredd "på bygda" blant venner og familie. Ikke så kjekt å oppleve ! Det er mange årsaker til at folk ønsker en lukket blogg. Godt beskrevet av flere her i tråden. Det er en privatsak og ikke noe vi har noe med.
Hvis jeg skulle brydd meg om alle jeg ikke kom inn i kunne jeg hare ha slutta her. Jeg er så vidt jeg vet på vennelista til 1-EN av de lukkede bloggene. Det er ikke fordi de ikke kjenner meg, men fordi de ikke vil at jeg skal være der. Det bryr jeg meg ikke så mye om. Mister ikke nattesøvnen av den grunn ! Jeg leser ikke blogger uansett.
Heldigvis er det fremdeles et åpent forum her, som bør kunne leve med/ved siden av bloggene. Dette er fremdeles et åpent forum og ingen skal føle seg utelatt