Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 09:23   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ?

Opprinnelig lagt inn av Morradi, her.

Takk for raske svar er vel kanskje litt utolmodig skulle gjerne ha godt ned 30 kg på 3 uker he he. jeg har har insulinresistents og har sluttet med medisiener, blodsukkeret er nå stabilt så jeg er fast bestemt på å fortsette

Men denne sultfølelsen er ikke blitt borte, er det flere som har det sånn

Om du er sulten bør du ikke kutte ned på protein. Du bør også passe på at du får i deg nok fett. Du skal IKKE være sulten etter 3 uker på Ketolysekuren om du spiser riktig.

Husk at alle måltider bør inneholder proteiner, fett og antioksidanter/grønnsaker !

Du la ikke på deg 30 kg på 3 uker .... Ikke på et par mnd. engang regner jeg med. Ting tar tid, og du MÅ være tålmodig om du vil lykkes !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat