Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?
Opprinnelig lagt inn av silva, her.
Overalt skrives det at ketolysekuren er beregnet for overvektige 15kg+++. Hvorfor??? har begynt på den og de virker!!! Har BMI på 22, og regnes ikke som overvektig... Mitt problem er at ALT sitter på lår og legger, dvs at jeg er slank fram til midjen (61 cm!!!) men så er det en del for mye... Skyldes cellulitter, tror jeg. Har tre barn og hver gang jeg var gravid, gikk jeg opp over 25kg. Måtte på ekstrme kurer etter hver gang for å komme ned i ønsket størrelse (36 . Lavkalloridiett var løsningen de to første gangene. Virket fantastisk og jeg klarte å komme ned i 60- 62 kg (jeg er 176 høy). Er lyst å prøve noe annet denne gangen enn å telle kallorier. Før sommeren gikk jeg ned fra 82 til 72 kg. Er nå på 70 og vil ned litt til (62 - kanskje?) Hvorfor står det overalt at ketolysekuren er ikke for meg? passer den ikke for de siste 10 kg? Har masse fett på lårene som skal forbrennes!!!
Siden du går på kuren, regner jeg med at du har ketolyseboka og har lest den. Der står det hvorfor kuren er beregna for overvektige. Og du kan lese på www.ketolyse.no Du kan sikkert sende en mail til legen Torkil Andersen som har skrevet boka å spørre.

|