Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 10:32   #19
SkinnyToBe
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?

Opprinnelig lagt inn av silva, her.

Tro meg, kroppen min holder på fettet! Den slipper ikke før den MÅ! I tillegg så TRIVES JEG IKKE i kroppen da jeg må bruke klær i str 42-44 i bukser, og fortsatt S/M på overdelene. Uansett hvor mye jeg slanker meg, er det ikke sjans at jeg mister mine "kvinnelige" former. Sånn er jeg bygd, rett og slett... Og jeg vet like godt som alle dere hvor tøft det er å være overvektig, og hvor mye viljestyrke som skal til for å gå ned (spesielt med masse god mat på bordet hver eneste dag). I tillegg så vil jeg si, at jeg mener ikke at hele værden skal være slank. Så kjedelig hadde det vært! mIn mann bruker XXXL og jeg er kjempeglad i han! Vil ikke at han skal gå ned en gram (med mindre han er VELDIG lyst selv). Men jeg trives best i str. 36-38, og synes faktisk det er veldig viktig å like seg selv!!! Dette er en del av å være kvinne/ jente! Synes ikke man skal tenke bare på helse....

Hilsen

At kroppen din holder på fettet skjønner jeg godt. Den har jo så lite å ta av. Reagerer du ikke på det su sier selv? Du er 176 høy, og vil komme deg inn i klær i str 36!!! Det er sykelig tynt syns jeg. Innimellom ser man jo jente som det på gata, og vet du jeg brekker meg nesten når jeg ser dem. Det er VONDT i øynene. Og du VIL være som dem?
Vet du, bukser i str 40 når man er så høy viser at du er tynn fra før av. Og det er underkroppen din som er feit sier du?
Jeg blir nesten litt redd for anoreksia når jeg leser innleggende dine.
Dette er ikke sunt. Og det at du vil spise hva du vil etter å ha godt ned er ikke mulig. Da raser du opp igjen. Å slanke seg når man er så slank fører ikke til mye annet enn at du ødelegger forbrenningen din og må leve på ekstrem slankekost for å holde deg dær du er i dag.

Bare det at du vil slanke deg når du selv sier du er nesten for tynn på overkroppen er jo litt rart. Du kan ikke isolasjonsslanke deg.
"Kjære kroppen min, slank deg ,men bare lår og legger...."

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat