Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?
Opprinnelig lagt inn av silva, her.
Jeg er ikke den "tålmodige" typen, dessverre . Vil gå ned og så spise hva jeg vil etterpå.... men skal prøve å lese litt av Fedon... vet ikke så mye om filosofien hans. Takk for tipset!!!
Du forstår det at når du begynner å spise det du vil igjen, så vil du oppnå samme resultatet en gang til sant? Og så er det på an igjen, med ny kur.
Det er nettopp derfor jeg skriver det jeg skriver. Dersom du kan legge om til Fedons filosofi, og spise ikke bare etter en kur, men etter en filosofi, som du skjønner, som gir deg lov til å spise ganske mye, så blir det lettere for deg å beholde kroppen slik du ønsker. Det at du ikke har tålmodighet nå, det betyr ikke at du er slik statisk, men at du har noe å lære for å komme dit du ønsker å være. For jeg går ut i fra at du ikke ønsker å befinne deg i en evig karusell av streng kur avløst av spise hva du vil for så å gå på streng kur, for så å spise det du vil, og så bare gå mer og mer opp i vekt fordi du klusser sånn med forbrenning og hormonsystemet ditt ... Da er det vel bedre å bruke litt tid på å gå ned, å finne noe du kan leve godt med, og ha noen måltider der du spiser "ulovlig" innimellom på spesielle dager. Du må være snill med deg selv.