Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 12:13   #22
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?

Opprinnelig lagt inn av silva, her.

jeg pleier ikke å gå opp i vekt med mindre jeg er gravid! Uansett hva jeg spiser!. Men jeg går heller ikke ned... dette må jeg jobbe med!

Til dere som mistenket anoreksia. Er ikke i nærheten av det. Er 34 år, har tre flotte barn og vil fortsatt være slank i noen år til!!! Har absolutt ingenting med tenåringenes slankehysteri å gjøre. Ber om forsåelse... bare, og hadde bare et spørsmål...

du med dine 22 i BMI ber om forståelse av oss med over 30 i BMI, for at du syns det er urettferdig at ketolyse er for folk med over ti kilo overvekt...Altså... i store og hele syns jeg ALL SLANKING er for overvektige jeg.
Men har alikevel forståelse for at du ønsker å gjøre noe med de delene som er for store for resten av kroppen, tror bare ikke SLANKING er tingen. Håper du finner ut av det

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat