Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 17:13   #168
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......

Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på kaffefilter som en mulighet engang (det er jo i grunnen like greit at du bruker det opp, for hva skal du med kaffefilter når du ikke skal drikke kaffe )
Pappan min var ekspert i å rappe fra serviett-samlingen min når vi var tomme for dopappir. Husker det var stor stas når mamma kom hjem fra symøte med nye flotte servietter - men uka etter var de borte for da hadde pappa vært i boksen. Den gang var det så moderne med silkeaktige servietter, men de lot han gjerne ligge - kan ikke skjønne det.

Syns dere er så flinke alle sammen - skulle ønske jeg kunne hengt meg på dere - kjenner at jeg kunne tenkt meg en Nille-uke nå, men jeg får vente til formen er litt bedre!!

Stå på alle sammen