Opprinnelig lagt inn av photobscura, her. Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Det er i alle fall noe som kroppen kvitter seg med: Vann! Jeg tisser ca en gang i kvarteret, og så glemte jeg å kjøpe dopapir i går, og herremannen sitter på pengesekken, så jeg må si jeg er litt sår i pompen av å ha tørka meg med kaffefilter hele dagen.......
Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på kaffefilter som en mulighet engang (det er jo i grunnen like greit at du bruker det opp, for hva skal du med kaffefilter når du ikke skal drikke kaffe ) Pappan min var ekspert i å rappe fra serviett-samlingen min når vi var tomme for dopappir. Husker det var stor stas når mamma kom hjem fra symøte med nye flotte servietter - men uka etter var de borte for da hadde pappa vært i boksen. Den gang var det så moderne med silkeaktige servietter, men de lot han gjerne ligge - kan ikke skjønne det. Syns dere er så flinke alle sammen - skulle ønske jeg kunne hengt meg på dere - kjenner at jeg kunne tenkt meg en Nille-uke nå, men jeg får vente til formen er litt bedre!! Stå på alle sammen