Jeg forstår frustrasjonen din egentlig jeg asså Safran. Har stått bom stille siden januar selv, selv om jeg har jobbet knallhardt. Kutte ut ting, lagt til ting... eller har kanskje ikke lagt til ting, det blir det neste Men jeg gikk ned 25 kilo på atkins for 4 år siden, levd lavkarbo mer eller mindre siden det... mindre perioden resuterte i 6 kilo opp... De er her ennå Det jeg VEIT er at jeg klarer ikke andre kurer heller, eller jeg går ikke nevneverdig ned.. dvs hvis jeg går ned på å kjøre beinhardt noen uker... så er de på med en gang jeg tar inn litt ekstra kcal. Hodepinen er hos meg kun når jeg kutter ut koffein, går over etter 3 dagers tidm er jeg flink og holder meg unna så slipper jeg kampen igjen Kanskje du og jeg kan følge hverandre litt... hjelpe litt med motivasjon og erfaringer, kan jo hende vi er litt liike? Nå lever jeg ekstremt ensformig om dagen, vil kalle det skaldeman ekstrem, uten meieriprodukter. Ta gjerne kontakt på PM eller kom til den nye journalen min hvis det er bedre for deg