Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 12:31   #250
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er også varm, - bare ikke akkurat i dag. Deilig. Det er tull det de sier på "slanke-kurs" at det er bra å fryse for det betyr at du har mistet noe av den beskyttende fettlaget som tidligere har holdt på varmen. TULL, sier jeg. Det betyr kun at kroppen har satt ned forbrenningen og ikke orker å holde kroppen varm, men konser om vitale organer. Når fett forbrennes og vi ikke er på sparebluss blir vi varm.

Lurer på om kroppen kan lagre søvn. Natt til onsdag og natt til torsdag måtte jeg legge meg 2130 pga var SÅ trøtt. Sov til 0700 og våknet uthvilt. Det blir gode 9 timer søvn, og kanskje litt i overkant. Men her kommer det. I går var jeg ikke trøtt. Fikk ikke sove. Lys våken til ca 0130. og ikke på den trøtte måten der en prøver å tvinge seg selv til å sove. Etter jeg sovnet våknet jeg igjen 04.30 - noe lunde "lys-våken", men heldigvis klarte jeg å sovne igjen. Så stod jeg opp 0700. Er bittelitt trøtt, men det tror jeg er fordi det er så stille på jobb i dag. Har jeg lagret søvn?

Mat i dag:
Frokost: 1 skive lolli-brød
Lunsj: en kotelett og 3 skiver lolli-brød.
Middag: Reker og hummer (visst kjæreste har trekt og det er hummer i teinen)

Kvelds: Bryter rens-regel ang alkohol ettersom jeg skal tulle i meg litt nydelig rødvin i kveld. Som del av sosialiseringsprossess med naboer. Phyo!

Fått penger av kjæreste til ny jeans. Lee. Prøvde den i går. Må visst kjøpe 31" i livet, noe som er aldeles formidabelt! Han måtte kjøpe den til meg etter jeg fortalte hvor killer jeg så ut i den. Det er jeg glad for. Snille kjæreste.

Veiet fortsatt 75 kg i dag. Jukseveier meg hver dag!

Fint at du stikker innom Photo! Velkommen igjen =)

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat