Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-07, 13:33   #1
Chia
Medlem

Chia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Angry

Hvor mye "hjelp" forventer du av din kjære?

Da jeg begynte på Ketolysekuren snakket jeg med min kjære samboer og fortalte ham hva jeg skulle gjøre og hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg fortalte ham at jeg skulle ned 30 kilo og at det kom til å bli hardt. Jeg sa at jeg hadde satt veldig pris på om han hjalp meg så godt han kunne å styre unna fristelser. Selvfølgelig skulle han det, sa han...

Men han gjør jo ikke det! Nesten hver dag har han kjøpt noe godteri som ha plasserer rundt omkring. Åpnet, sånn at det er kjempe lett å smake bare en liiiiiten bit.... jeg har klart å holde meg unna, men det er fryktelig vanskelig når det ligger en åpnet pose Nidar favoritter på kjøkkenbordet, en åpnet pose potetgull på stuebordet og en åpnet stor melkoesjokolade i kjøleskapet... Jeg synes ærlig talt det er litt dårlig gjort jeg! Når han vet at jeg jobber så hardt! Har prøvd å ta det opp med han flere ganger. Hver gang sier han "Unnskyld, jeg skal ta det bort", men dagen etter har han kjøpt noe nytt... Argh! Mannfolk...

Jeg skjønner selvfølgelig at han må fortsette å spise brød,ris, pasta og poteter, og det har jeg ingen problemer med! Jeg koker alltid ris eller poteter til han når jeg lager lavkarbo-middager. Men alt dette godteriet synes jeg han kunne gomlet i seg på jobb hvis han absolutt må ha det... Synes det er dårlig gjort å dra det med hjem hele tida...

Dessuten må han jo slutte med det når bebisen vår blir større og bare skal få godis på lørdag!

Er det jeg som er urimelig? Hvor mye hjelp og forståelse forventer dere å få hjemme?

Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat