Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 21:01   #1
Safir
Medlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 45
Safir er ny på veien
Talking

Dette blir spennende!

Etter å ha lest om ketolysekuren på internett er jeg nå klar for å starte! Jeg har lest boken, og er motivert og spent!

Jeg har spist lite karbohydrater lenge, men ikke strukturert slik som dette. Jeg har i overkant av 20 kg som må av for at jeg skal slippe å kaste bort mer energi på å være misfornøyd med kroppen min. Og ettersom jeg IKKE kommer til å gå på en lavkallorikur til, tror jeg dettte kan være en super løsning for meg.

Etter 2 tette barn og veldig stillesittende graviditeter har kiloene sneket seg på, og jeg har det ikke bra med det. Jeg kommer ikke til å veie meg, for å passe på at "slankehysteriet" ikke tar overtak, slik det har gjort enkelte ganger tidligere.

Jeg sitter nå og skal lage en ukemeny, og ser at dette kan blir mye god mat for både meg og familien min.

Er det viktig at alt veies? Grønnsaker og? Veier dere hele tiden, eller er det kun i en periode.

Vi har en fin kantine på jobben, men jeg kan jo ikke stå der med kjøkkenvekten foran alle kollegaene mine . Det er alltid salat, reker, ost, dressing osv tilgjengelig. Noen tips? Jeg har ikke så lyst til å ha med egen mat, for jeg vil ikke ha noe fokus på at jeg slanker meg.

Safir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat