Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
...når dere bare lar folk på vennelistene deres lese... Inspirert av tråden under her (Blogg-tilfeldig utvalgt?) har jeg nå bestemt meg for å være 100% ærlig. Selv om dette er fryktelig vanskelig å si... Vil først sitere Nannah som turte å si omtrent det jeg mener, før jeg turte det (I før nevnte tråd)...
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
synes etterhvert att bloggen blir mer ekskluderende enn det at den skal skape et felleskap her inne. Bloggene blir jo mer og mer som en slags hemmelig klubb..noe jeg synes er dumt.
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
Føles liksom liksom litt rart om noen komenterer i din blogg og du selv ikke vet noe om va den andre skriver, men dette er nå min mening bare. Tenkte bare litt på alle nye her også...lett og føle seg ekskludert.
Jeg er så enig Nannah! Jeg har bare vært her inne i halvannen måned ca., og jeg har ikke mulighet til å være her så mye. Noen dager får jeg også litt nok, og må ta noen dagers pause fra forumet. I tilegg er jeg nok ikke typen til å kommentere et innlegg hvis jeg ikke har noe konkret nytt å komme med. Derfor blir det ofte til at jeg bare surfer rundt og leser...
Alt dette er nok grunner til at jeg ikke blir så fort kjent med folk her inne og ikke har så mange "gode venner" her. 
At mange andre her inne har mye tettere forhold til hverandre enn det jeg har, er ikke noe problem for meg. Jeg bruker dette forumet i den grad det er naturlig for meg, og andre som det er naturlig for dem. Og folk er alltid hyggelige og hjelpsome, så om vi er "venner" eller ikke er ikke så farlig for meg. 
Det jeg ikke synes er så hyggelig er det som Nannah nevner. Folk kommenterer i bloggen min, er støttene og hyggelige, men når jeg går inn på deres blogger og ønsker å se hvordan det går med dem og være hyggelig å støttene tilbake får jeg beskjed om at der har jeg ikke adgang... Andre ganger vil jeg gjerne se på bloggene til folk jeg har snakket mye med på forumet (mye etter min målestokk da...), men får igjen beskjed om at jeg ikke har adgang fordi denne personen ikke anser meg som en venn....
Jeg må innrømme at i disse tilfeldene blir jeg litt lei meg... 
Som sagt er det helt greit at jeg ikke står på vennelistene til disse personene, men er virkelig det dere skriver så hemmelig? Går det kanskje an å tenke seg om en gang til før dere stenger oss venneløse ute? 
Sist redigert av Chia : 09-10-07 kl 16:58.
Årsak: et sitat ble til to
|