Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-07, 17:00   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg er en av de som har begrenset bloggen min.

Det du skriver er viktig, samtidig så kjenner jeg at det er ting jeg ikke ønsker at alle skal kunne lese. Blant annet vet jeg at min mor og flere av hennes venninner surfer rundt her inne og det er veldig begrensende for journalen min. Jeg føler at jeg ikke kan si noe som helst.

En mellomting og ett godt forslag var det noen som kom med for noen dager siden, nemlig om man kunne begrense en av underkategoriene og la resten være åpen for alle.

Min blogg kan fint skues av alle når det gjelder mat og oppskrifter, samtidig så er bloggen også privat fordi det som skjer i livet mitt nå er en del av meg og det er vanskelig å ikke skulle skrive om livet mitt i bloggen.

Vennelisten min vil helt klart bli utvidet etterhvert som jeg blir kjent med nye her inne.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse