Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 17:56   #41
Chia
Medlem

Chia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Dersom man ikke kun vil være et navn på lista, bør man engasjere seg! Legg ut oppskrifter, kommenter i journalene og de andre trådene!

Beklager, men det har jeg virkelig ikke mulighet til! Det jeg har tid til av surfing her inne begrenser seg til noen minutter hver dag, og da er det ikke veldig mange spor man rekker å sette...

Dessuten er jeg som sagt ikke typen til å "jatte"... Jeg kommenterer hvis jeg føler at jeg har noe konkret nytt å tilføre, eller hvis jeg blir skikkelig imponert over en persons prestasjoner. Synes det blir hykklersk å gå inn på alles journaler å skrive "så flink du er" hver dag... Det gjør jeg når jeg virkelig mener det jeg...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Like lite som jeg forventer å være venn med alle jeg møter i det daglige, like lite forventer jeg å være alles venn her inne.

Det forventer ikke jeg heller! Derfor hadde det vært hyggelig å kunne følge med på folk og ha noen å slanke seg sammen med selv om de ikke ser på meg som venn. Jeg registrerte meg på dette stedet for å ha noen å slanke meg sammen med, ikke nødvendigvis for å få så mange venner. Jeg ikke har, som sagt, ikke tid til å være her inne å dulle med folk i månedsvis for å bli venner først... (Oi... Les den forrige setninge uten krass tone vær så snill! )Tror kanskje det er max to blogger jeg kommer inn på av de som er stengt.

Dette er rett og slett ikke noe vits i for meg lenger, bloggene kommer jeg ikke inn på, og jeg har ikke tid til å gi så mye av meg selv som det tydeligvis kreves for å komme inn der, jornalene er jo lange som et vondt år, og umulige for meg å få oversikt over, og på forumet er det jo dødt som i graven...

Jeg kommer til å slette hele bloggen min. Nesten alle de som kommenterer den, har meg utsetengt fra sin, så jeg synes ikke det er noe hyggelig.

Fortsetter på ketolysekuren for meg selv og kanskje logger jeg meg inn på forumet hvis det er noe konkret jeg lurer veldig på i fremtiden.

Ikke missforstå nå da, er ikke sinna på noen. Har forståelse for alle synspunktene om dette emnet, har bare ikke noen glede av dette stedet lenger, og det var verdt et forsøk på å forandre det tilbake...

Lykke til videre alle sammen! Dere er en super gjeng! Takk for meg!

Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse