Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 18:23   #43
Chia
Medlem

Chia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men du kan da virkelig ikke mene at du skal ha rett til tilgang til folks følelser og innerste tanker, uten at du har tid til å bli kjent, ikke liker å jatte og ikke er ute etter venner!? Journalene finnes og er åpne, men de er for lange? Unnskyld meg altså, men makan.

Nei, nei, og atter nei! Nå synes jeg du har vridd og vrengt veldig på det jeg skrev!

* Jeg forventer ikke å få tilgang til folks følelser og innerste tanker! Det var derfor jeg foreslo at kanskje de som har behov for å dele følelser og innerste tanker kunne ha to blogger. En for vanlig "slanke-prat"-blog og en hemmelig blogg (lenger opp i denne tråden)

* Jeg føler jeg har tid til å bli kjent, er kjent nok til å ha mange på min venneliste, men har ikke tid til å bruke så mye tid her inne at jeg blir så god venn som det tydeligvis kreves for å få adgang til bloggene.

* Helt ærlig: Nei, jeg er ikke først og fremst ute etter venner, men etter noen å slanke meg sammen med. Venner har jeg utenfor syberspace, og jeg vil heller prioritere dem.

*Journalene er lange og fryktelig tidkrevende å sette seg inn i som ny, med hundre kommentarer mellom hvert hovedinnlegg, så ja... Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med folk gjennom dem. Det var derfor jeg ble så glad da bloggene kom. Mye mer oversiktlig!!!

Dessuten... Makan hva da??? Forumet var det jeg hadde behov for før, nå er det ikke det lenger. Laget denne tråden for å se om folk var enige med meg så vi kanskje fikk det tilbake slik det var før. Det gikk ikke. Så da gidder ikke jeg å være her mer.

Det må da vel for f*** være mitt valg?????

Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse