Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 18:55   #45
Chia
Medlem

Chia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Hvorfor det da, Chia..? Vi er jo noen som ikke stenger bloggene, og nå føles det litt som at vi ikke er "bra" nok.. Jeg reagerte også når mange plutselig skulle stenge, men jeg må bare godta at folk kanskje har ting de vil prate om litt mer privat sammen med andre de kjenner her inne. Vi som er igjen får bare gjøre det beste ut av det, og fortsette å støtte hverandre Selv om det er litt kjipt å få sånn utestengt-melding..

Nei, vær så snill å ikke se sånn på det da! Slevfølgelig er dere bra nok!

Jeg blir bare så feil for meg når jeg går inn på bloggen min og blir kjempe glad for å se fem nye kommentarer til et innlegg jeg har skrevet. Fem stykker som bryr seg om meg!

Men så klikker jeg på bloggene til disse personene fordi jeg har lyst til å være støttende og bry meg tilbake. Men i 9 av 10 tilfelder blir jeg avvist. Det gjør litt vondt, og selv om det da er noen få jeg kommer inn på, og som jeg synes det er spennende å følge, klarer det ikke helt å veie opp for alle avvisningene...

Da er jeg mer lei meg enn glad og inspirert når jeg logger meg ut igjen, og da forsvinner liksom poenget med å fortsette å logge seg inn... Hvis du skjønner?

Jeg vet at du er en av de som ikke har stengt blogg, JenJen, og det har vært hyggelig å følge deg! Håper du skjønner at dette ikke er noe personlig! Stor klem!

Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse