Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-04, 07:40   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs
Angry

Hmmm...... Vekta er min fiende nr. 1!

Hei

Nå er jeg inne i min 4. uke på Atkins. Og jeg har fortsatt ikke spist noe mat eller snop som jeg spiste mye av før. Altså har jeg unngått pizza, is, burger, sjokolade, cola og andre favoritter.
Og jeg spiser grønnsaker og olje, kokosolje, Udo's Choice, kylling, kjøttdeig, egg, litt nøtter osv. Og mye vann.
Før helga veide jeg 90,8 kg (torsdag tror jeg). I dag veide jeg 91,9!! Ser jo ikke ut som jeg når 8-tallet aldri.

Men jeg spiste 100 g 70 % Dark sjokolade på lørdag pluss 100 g macadamiannøtter og farris.
På søndag ble jeg litt snopesyk så jeg kjøpte 1/2 l Pepsi max og 200 g mixed nøtter og 45 g baconsvor.
Det må da være dette som gjorde utslaget? Jeg er sååå skuffet! Ok, da har jeg lært...aldri mer slike "utskjeielser".

Det kan da ikke være styrketreningen sin "feil".
Jeg får veie meg igjen på fredag så får jeg se hva jeg veier da.

Kanskje jeg får spise som introen igjen? Jeg må da ha ekstremt høy metabolisk motstand!!

Noen som har noen råd?

Takknemlig for alle svar!

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat