Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Opprinnelig lagt inn av Zinger, her.
Jeg har lest alle innleggene, men jeg synes fremdeles at det ligner litt på sutring ja (ikke bli lei deg nå Nå leste jeg første innlegget en gang til, og jeg må si som Iset, jeg er ganske forvirret. Der står det at du har full forståelse for de som har lukkete blogger, men du blir lei deg når du ikke står på vennelistene deres. Du sier senere at du ikke har tid til å "dulle" med folk for å bli venner. Hva mente du egentlig med å starte denne tråden? Ville du bare si at du blir lei deg? isåfall er det jo ikke så mye mer å diskutere, men så bra at de med lukkete blogger har fått sagt at de ikke er ute etter å eksludere da! da vet du det, og da trenger du ikke være lei deg lenger!!
Understreker poenget som jeg fremhevet i innlegget over der Distrea hadde skjønt poenget.
Synes det hadde vært hyggelig å kunne gå inn på bloggene til de som kommenterer i min blogg. Blir liksom litt sånn "jeg følger med på deg men du får ikke følge med på meg."-greie...
Og dessuten:
Jeg hadde aldri ført denne diskusjonen så langt som dette, hvis jeg ikke hadde fått utrolig mange tilbakemeldinger og private meldinger fra folk som føler det på samme måte som meg, men som ikke tør å si det høyt.
De takker for at jeg tok det opp, og da føler jeg plutselig at jeg snakker deres sak også...
Og etter denne tråden skjønner jeg veldig godt at de ikke tør....
|