Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Kjære dere 
Jeg har lest alle innleggene i hele tråden mange ganger. Jeg sitter like vel med en følelse av at det er tendens til parallelle samtaler i stedet for dialog. Jeg skjønner at det er kjipt å få opp melding om at man ikke har adgang. Det har jeg foreslått løses ved at lukka blogg kun er synlig for de som har adgang.
Journalene er åpne for alle og en fin plass å bli kjent.
Blogger kan man velge å begrense adgangen til.
I forumet er det ingen plikt til å delta noen plass, anna enn i de lukkede samtalegruppene der det er en forutsetning at du skriver for å kunne ha lesetilgang. Å holde forumet levede bør derfor ikke være en umulig oppgave samtidig som man har bloggene.
Det er leit at diskusjoner tar en ikkekonstruktiv vending, det bør vi aanstrenge oss for å unngå. Jeg tror ikke jeg er alene om å føle meg som en eksluderende, eksluksiv dame med klikkdanningstendenser ette rnoen av innleggene knytta til problematikken. Jeg tror overhodet ikke det er intensjonen med noen av innleggene, men siden det skaper disse følelsene hos meg tenker jeg at jeg har lik rett til å sette ord på det, som de som sette rord på at de føler seg ekskludert.
Alle har vi felles interesse i å holde forumet i" live", det er jeg sikker på. Sjøl om jeg ble så lei meg at jeg hadde lyst til å stikke halen mellom beina og tusle min vei vil jeg på det sterkeste oppfordre alle til å bli og til å bidra til å gjøre forumet til det de ønsker. Det er tross alt bare en liten del av forumet vi snkker om, og en liten brøkdel av medlemmene. Jeg vet jo ikke, men tror at de aller fleste som har blogg også har journal, kanskje med noen få unntak??
Så igjen oppfordring til dugnad: Sett preg på forumet slik at det ivaretar dine behov!!

|