Jeg skjønner deg sååååååååååå godt !!! Vekte mi har også hengt seg opp....... selv om jeg vet jeg gjør ting riktig..........(har hatt 3-4 Atkins "spesialister" over there - gå igjennom menyene mine -og de finner ingen feil....) Har bestilt blodtypediett boka nå....skal se om det kan være en passende kombo....om det er andre ting jeg ikke tåler....uten a vite det !
Det jeg HAR funnet ut, er at nøtter, - og dessverre mine elskede mamadamia nøtter, - gjør at jeg ikke tar av, - snarere tvert i mot, vannet siger inn i alle porer og fyller opp !!. Det kan være saltet, det kan være andre ting, i og med at usaltede mandler også gjør at vannet samler seg.... Derfor har jeg vært nødt til å kutte ut alle nøtter......
Baconsvor er salt og binder vann, - 100 gram sjokolade binder vann (hos noen). Tro nok det meste av det du har lagt på deg er vann.........
Og som tidligere nevt er det mange mange som går på induksjonregler lenger enn 14 dager. De fleste går faktisk lenger enn 14 dager...... så hvis du gidder, orker og klarer å følge den 100% kan det være en ide ?
Uansett, du er ikke alene - jeg ser denne tendensen over hele linja, her og i de andre forumene jeg er med i.... har det noe med ozonlaget å gjøre tro ???