Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 22:59   #114
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Ja ja, jeg må si at jeg lurer litt på hva slags avsløringer dere egentlig har i disse hemmelige bloggene deres. Jobber dere på slottet, eller sitter i regjeringa, eller er det industrispionasje? Eller driver dere med dyneløfting ala Se & Hør? Og hvorfor skal dette nettstedet stille plass til disposisjon for den slags aktiviteter? Det lurer jeg litt på. Ar naboen eller mora deres logger på, den er for teit. Trenger dere å identifisere dere da? Da er jo neste steg å pleie kontaktene utenfor nettstedet. Til slikt bruker man mail, messenger, telefon, buss..

Jeg har ingenting imot noen av dere her, det finnes ikke noe personlig i det jeg sier. Men jeg liker ikke det dere gjør med dette stedet. Ja, det er dere som skader stedet, ikke oss som er for å beholde åpenheten.

Jeg forstår litt av begge sider, men reagerer vanvittig sterkt på mobbing, eller kall det utestengelse eller hva som helst.

Dette er noe så uvesentlig som et nettsted, kun ett blandt mange. Det er vel bare et tegn på at jeg har vært her for mye, siden jeg sitter her og bekymrer meg for forskjellige ukjente nicks ve og vel. Selv gir jeg en viss F... i det hele

Takk, det var alt fra meg

Dette er ett forum med svært høy takhøyde, men det er mange som reagerer på dette innlegget. Det å komme med direkte beskyldninger som mobbing når brukere benytter et tilbud som lukkede blogger er, er direkte ufint. Dersom du har et problem med de tekniske løsningene i forumet bør du sende en PM til administratorene og ikke gå løs på brukere.

Moderator

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse