Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-07, 14:07   #6
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Diabetesforbundets anbefalinger om kosthold

Diabetesforbundet er rett og slett insulin pushere. Det mest vanvittige er at de ikke vil informere om at man kan bli frisk eller minske behovet for insulin med lavkarbo kosthold. Faktisk truet de en avis om å gå til pressens faglige utvalg for å få stoppet en diskusjon om Insulin, Lavkarbo og diabetes.

Sitat:

Debatten i Gudbrandsdølen ebbet ut på vårparten i fjor etter at DNF hadde invitert Sjur Magnus og en annen pasient til et møte med Fedon Lindberg. Saken forsvant fra offentligheten, og mange av problemstillingene Sjur reiste, ble aldri besvart.
– Jeg fikk faktisk opplyst av journalist Live Sætre at forbundet truet avisa med pressens faglige utvalg. Kanskje var det årsaken til at GD avsluttet debatten? undrer Sjur.

En ting er helt sikker og det at jeg ikke skal melde meg inn i insulinpushe forbundet.