Sv: Så viktig er ketolysetablettene...
Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.
Jeg har vært SÅ sløv de siste mnd, har ikke giddet å kjøpe nye tabletter, tenkt at det ikke er SÅ viktig. Men nå har jeg vært hos legen, jeg er trøtt, tiltaksløs, øresus, hårtap, fryser og har sånn sliten følelse i kroppen. Tenkte egentlig kanskje at jeg har lavt stoffskifte el. Men alt bunner mest sannsynlig i at jeg mangler det meste av vitaminer. Så nå skal jeg virkelig booste på med ketolysepiller altså. Mest sannsynlig må jeg ta jern og B12 ved siden av...
Så folkens, det er ikke lov å la være å ta disse tablettene*streng*
I kveld går turen til Jessheim for å kjøpe inn alle tre glassene!
Legen mente forresten at jeg så ekstremt bra ut, men at jeg nå måtte begynne å spise normal igjen, fylle på med karbohydrater, det er det viktigste for kroppen... Vi diskuterte litt og hun var enig i at Fedon er veldig bra... Skjønner ikke helt hva hun mener, først skulle jeg spise MASSE karber, så skulle Fedon være bra. Hm... Vi ble til slutt enige om at det er viktig å få i seg riktige karbohydrater som gir langsom blodsukkerstigning...
ja du har nok helt rett... jeg er tom.. så jeg får ta og bestille flere.. takk for at du sparket meg bak

|