Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-07, 18:55   #19
VioLETTa
Medlem

VioLETTa sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Molde
Alder: 57
VioLETTa er på en erverdig vei
Wink

Sv: Stix som ikke virker, eller hva?

Opprinnelig lagt inn av Villemo, her.

Violetta: Jeg har det akkurat likt som deg for tiden. For å si det sånn; de siste fire ukene har ikke jeg fått utslag på stixene i det hele tatt. Samme når på døgnet jeg har prøvd å ta dem. Og mine er ikke for gamle! Jeg fikk jo utsalg de første fire ukene. Jeg har ALDRI hatt stålånde, og bare den aller første uka kjente jeg at bena var bly. Skjønner ikke noe jeg. Men så sies det her inne at man ER i ketose om man spiser mindre enn ca 40 karber hver dag. Jeg spiser 15, og har ligget på det (+- 2) side jeg begynte for 8 uker siden. De ukene jeg ikke har fått utslag har jeg gått ned 5 kilo, så da tenker jeg bare at jeg ikke må henge meg opp i manglende dårlig ånde, slapphet og rosa stix. Men samtidig tenker jeg; "Åh tenk hvis jeg ikke er i Ketose, og kunne gått enda mer ned om jeg da var i ketose?"

Jeg vet ikke. Men som sagt; stixene har jeg sluttet å bry meg om, det er mer de andre tignene jeg mangler i forhold til andre som er i Keetose som bekymrer meg.

Lykke til, så får vi se om du får utslag på de nye stixene da; spennende! :-)

Klem Eilen Villemo :-)

Takk for det, Eilen Villemo.
Jeg har litt stålånde nå, hehe. Og har følelsen av å inneha dårligere kondis enn noensinne. Enda jeg egentlig har vært en trimmer i mange uker før kuren.

Hvor mye "trener" dere?

VioLETTa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat