Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-07, 08:47   #49
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Jeg tar bildeutfordringen ...

Opprinnelig lagt inn av Toyo, her.

Du er jo bare sååå flott! Imponert!
Du er en utmerket inspirasjon!

Kan jeg spørre om hva en typisk dagsmeny for deg? Hva er din favorittmat når du går på Ketolyse? Andre gode råd til en nybegynner?

Tuuuuusen takk Toyo, og lykke til!

En typisk da for meg ser slik ut:

Frokost Tre Ziggylapper med meierismør, salami, skinke, ost, paprika og agurk.

Lunsj: Egg og bacon, salat.

Middag: Varierer veldig. Men kjøtt, grønsaker og saus av meierismør og fløte, gjerne soppsausen fra boka, den er blitt en favoritt.

Kveld: Spiser jeg sjelden, men av og til blir det en Ziggylapp eller litt smeltet ost med grillkrydder og en blomkålbukett.

Min definitive yndlignsrett er Iset sin oppskrift på saftige kyllingfileter i saus:

Kyllingfileter
Creme fraishe
Revet ost
Bacon
Masse Tikka Masala el

Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Bland sammen CF, ca 5 ss revet ost og 5-6 ss klippet bacon og MASSE krydder (tikka, karri og andre indisk inspirerte krydder, alt passer her), jeg bruker i tillegg litt chilipulver.
Stekes i ovnen til filetene er gjennomstekte. Serveres med en grønn salat med salat gul/grønn paprika, agurk, rødløk og olje. Nammenam.

Jeg gikk til anskaffelse av en Tupperware Ultraplus som man kan steke i ovnen i, for den er det lokk på, så slippernoe av væsken å fordampe

Andre gode råd:

Drikk MASSE vann
Ta ketolysetablettene HVER dag
Varier maten
Hold ut og skryt av deg selv!