Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-04, 17:08   #983
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kjære Marianne

Det er deg vel unt å kose deg med familien, nyte roen og samle krefter til hverdagen.Det er viktig. Det blir ikke bedre der nede om vi lar sorgen og fortvilelsen knekke oss. Tvert i mot er det viktig at vi har livskraft til å fortsette et optimistisk liv. Alikevel er jeg litt tom om dagen...selv om jeg vet dette...

Jeg er ikke sånn at jeg tar katastrofen så tungt innover meg at jeg ikke fungerer, men jeg klarer ikke å legge det helt bort.

Jeg synes det er viktig å få sett hva som skjer. se alle de flotte fantastiske menneskene som klarer å gjøre litt ekstra , enten der nede eller her hjemme. Flott å se at barn også blir engasjert

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP